reklama

Mobilmánia

Idú mi na nervy. Všetci mobiloví maniaci. Aj spať chodia s mobilom. Ešte aj na záchod....to je už veľa. Hovorím si, človek ide s dobou, to nezastavíš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Mobil má každý a to doslova. Niektorí aj dve, tri a viac. Načo? Vraj aby boli vždy a všade zastihnuteľní. Chápem, má to svoje výhody. Kedykoľvek vytočiť číslo a ten na druhej strane sa ozve aj keby bol na druhej strane zemegule. Ak nedvíha, pošleš mu sms-ku. Vždy a všetko vybavíš v tej minúte ako si zmyslíš, že je to ten správny čas pre teba.

Áno, výhody su obrovské. Len by sme sa mali zamyslieť aj nad tým, ako a hlavne kedy telefonujeme. Napríklad telefonáty pracovné ak som doma. Nepripúšťam. Som doma, chcem sa venovať dieťaťu, domáce práce, alebo len tak oddychovať a mať pri tom súkromie. Tak isto telefonáty večer, alebo v nočných hodinách. Bývam na ôsmom poschodí, a aj tam počujem susedovho chalana ako mu zvoní mobil / minimálne 2 min./ o štvrtej ráno. On býva na šiestom. Potom ide telefonovať do záchodu s frajerkou.........bez komentára. Taktiež v MHD je to zábavička. O 7:30 ráno v preplnenom autobuse počúvať ako si ktorá holila nohy a aké spodné prádlo si má dať na rande......radšej tiež nekomentujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trošku ohľaduplnosti by nezaškodilo. Ak mi zvoní mobil v spoločnosti, tak poviem aspoň prepáčte a idem si ho vybaviť niekam do ústrania. Nie vždy sa to samozrejme takto dá, tak sa aspoň opýtam na súhlas, či si môžem hovor prevziať. Netelefonujem ak sa nudím na zastávke autobusu , vlaku a tak podobne. Taktiež nie keď stojím v rade a na niečo čakám, prípadne sa vyžaduje môj 100% záujem. Napríklad pri platení, na úrade, v kine, v kostole a podobne. 

Som mamina, a viem, že ak je moje dieťa, hoc už aj dostatočne veľké, niekde samé, tak chcem vedieť ako sa mu vodí. Kedy príde domov a ským hlavne je. A prečo mi vlaste nedvíha keď som mu ten mobil kúpila? A načo ho vlastne má? Áno, stesujúci rodič na telefónnej linke rovná sa žiadna zábava.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dvihnime mobil, ak už nám niekto volá, veď na to ho predsa máme. Len pamätajme na ohľadupnosť voči okoliu. Na vhodnosť času a veľkosť priestoru v ktorom sa práve nachádzame. Veď okolo nás žijú predsa ľudia.................

Monika Menyhertova

Monika Menyhertova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek s chybami..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu