reklama

Mužolapka

Normálne žijem, normálne dýcham. Snáď ako každý človek v tejto krajine mám profil na niektorej, zo sociálnych sietí. Kto by ho nemal? Veď už vznikalo reálne riziko, že aj susedov pes bude mať svoj vlastný, tak prečo nie, však? Apropó taký faceboook......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Je to ako droga, závislosť a podobne, ozýva sa z každej strany. Áno, áno, poslušne prikyvujem a nesmelo potvrdzujem, že denne si čítam komentáre a statusy "priateľov". Avšak nasledujúci príbeh je trošku o inom........

Stretla som pred niekoľkými týždňami kamaráta s novou priateľkou. Chalanisko celkom zlatý, dobre vyzerajúci, citlivá duša - poznám ho už nejaký ten rôčik. Dievčica, ktorá ho držala za ruku bola zjavne mladšia ako on. Vekový rozdiel medzi nimi som vybadala okamžite. Zo srdca som mu želala, aby im to spolu klapalo, vyzerali celkom šťastne. V duchu hesla, že vek je len číslo mi nenapadlo uvažovať, či nieje náhodou zlatokopka, alebo svadbuchtivá zahraničná "obchodníčka"..... Dali sme si spolu kávičku a niečo malé chladené. Je pravda, že dievča sa veľmi do konverzácie nezapájalo, avšak atmosféru stretnutia to nezkazilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred niekoľkými dňami som tohto istého chlapíka stretla opäť. Tentokát bol sám. Tak sa teda zdvorilo pýtam, že kde je polovička? Odpoveď bola ako inak - rozišli sme sa. A dôvod? Facebook.

Ale čože? Snáď tá peknučná blondýnka nevenovala väčšinu času Tebe, ale priateľom z Facebooku?

Joj, to sa dnes nosí, sociálne splynúť s priateľmi...... Aby všetci vedeli, kedy som ráno vstala, čo som jedla, ako som si zúbky umyla. Potom nesmie chýbať fotečka v kúpeľni- samozrejme v spodnom prádle a v patrične lascívnej póze. Ešte nejaký prívetiví status ako: Komu dnes chýbam? a može začať deň.

V autobuse skontrolujem príslušný počet like na moj kúpeľnový outfit. Iba 35? Som sklamaná, takže pridávam ďalšie foto z nákupov kabelôčiek, alebo ako som si v skúšala tie nádherné topánky za hriešnych 229€? Mám v nich sexi nohy, tak prečo by som ich mala skrývať? Kontrolujem počet like...38. Som hviezda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rýchlo domov, treba sa nachystať na večerný záťah z kamošmi. Ešte fotka mobilom, že aká kočka, aké mám šatočky. To aby ma kamaráti spoznali, keď ich o necelých 10 minút uvidím. A zábava može začať.

Po vydarenom večierku samozrejme protvrdzujem húfne žiadosti o priateľstvo minimálne 5-tim chalanom. Som zkrátka kus! Pridávam fotečky z večierka, samozrejme som na nich krásna, tvárim sa citlivo a pôvabne. Počet like od mužského osadenstva - 45. Uffff, dobrá som. A tie komentáre? Som kus ženy! Všetci ma chcú!

Tak takúto ženu dnešnej doby by som za priateľku nechcela ani ja. Ak sa lepšie prizriem na profil niektorého muža, nenájdem tam žiadnu fotku v boxérkach s vyšpúleným zadkom. Alebo ako sa holí, češe a podobne. Maximálne tak z posilky....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je pravda, že denne nedostávam 155 like na moje foto, ani 35 pozvánok do postele v komentoch, ani 20 mužských žiadostí o priateľstvo. Vážim si však samu seba natoľko, že k takémuto reprezentovaniu sa asi nikdy neznížim. Poznať svoju cenu a neposkytovať na požiadanie každému mužskému oku to, čo by malo patriť len vyvolenému je rafinovane ženské. Je to totiž sila ženskej osobnosti. Ehm podotýkam, osobnosti.....

Monika Menyhertova

Monika Menyhertova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek s chybami..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu