reklama

Darwin by bol blahom bez seba

Teóriu evolúcie som prvý raz absolvovala na základnej škole. Súdružka učiteľka nám všetkým neustále prízvukovala, že človek a opica majú spoločných predkov, ale hlavne to, že to bolo dávno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dávno.

Veľmi vzdialene si pamätám na letopočty, a tiež na uplne cudzí pocit až nechute, ktorý vo mne vyvolávali obrázky k príslušnej tématike. Čo som však nečakala je, že mini evolúciu uvidím v priamom prenose aj ja.

Je všade okolo nás. Bytostne sa nás dotýka. Predstavte si, že pred takými 15-timi rokmi sme prvý krát začuli slovo mikrovlnka, počítače boli obrovské ako domy. Najmodernejším vynálezom bol walkmen a mobil bol v plienkach- aj to korejských.

Nezmenila sa iba technika a veci okolo nás. Ale aj my sami a naše deti sme prešli akousi povinnou transformáciou s človeka zručného na človeka technického. Zmenilo sa aj zmýšľanie ľudí, celková atmosféra komunikácie a jej spôsoby. A teda pocit, že možete čokoľvek nájsť na internete je nezabudnuteľným činom! Hlavne pre tých, ktorý každú odbornejšiu myšlienku boli nútený pracne hľadať v knižnici.......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A dnešné deti? Už pri nástupe do školy mnohé z nich narábajú s počítačom oveľa zručnejšie ako ich rodičia. Nepreháňam.

Pred časom moja 6-ročná dcéra prišla domov. Manžel sa jej pýta: Vikinka, písali ste v škôlke nejaký testík?/ dnes už bežná psychologicko- technická záležitosť/

Moja milá dcérenka ani nezdvihla hlavu od zošita a s kľudom angličana predniesla: Myslíš grafomotorické cvičenie tati?

Manžel sa zdvihol a bez slova odišiel. Mimochodom tak ma napadlo, že moje najzložitejšie slovo asi do 8 rokov bolo - traktorista.:-)

No povedzte, nieje to evolucia v pravom slova zmysle?

Monika Menyhertova

Monika Menyhertova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek s chybami..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu