reklama

Už si môžete sadnúť!

Zistila som ze som taky motýľový typ. Vždy, deď sa niečo udeje, čo mi mierne vyrazí dych, tak mám motýle v žalúdku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Z práce som cestovala prostriedkom MHD. Bola to fakticky džungľa. Bohužial. Vydýchaný vzdruch, mokré a spotené telá, veď prší. Kedže sa obvykle veziem iba niekoľko málo zastávok, snažím sa takúto cestu prečkať nečujne, bez dychu a zväčsa aj na jednej nohe. Sťažovať sa nebudem, nieje komu, všetci sú na tom rovnako. Veď sťažovateľ sa zpravidla vždy nájde, tak to ja už nekomplikujem.

Ako inak , našiel sa. Veľmi distingvovaná pani, nie staršia ako 50 rokov sa už asi 2 minúty ako som nastúpila ja, osopovala na mladého chalana, aby sa postavil, a pustil ju sadnúť. On aj tak celý deň len vysedával v škole. Na počudovanie, chlapec, ktorého sa tieto hlasné komentáre týkaly ani okom nemihol, a pozeral sa opačným smerom cez okno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pridali sa ďalší "dobrý" ľudia a suché komentáre vystriedala veľmi živá diskusia. "Tá mládež, čo sú to za spôsoby, nevychovanci drzí jedny atď. Hovorím si, pravda, nič by sa nestalo, ak by mladý uhol a tetušku pustil sadnúť. Slová ako nech sa páči a ďakujem sa v poslednom čase akoby prestali nosiť. Nuž nedá sa nič robiť, je to asi aj výchovou a aj povahou.

Zastavili sme na zastávke. Chlapec vystúpil. Autobus stál asi ešte niekoľko sekúnd na zastávke, aby pustil chodcov na prechode a vtedy sa to stalo. Po tej vrave, čo rozpútala tá milá tetuška ani stopy. Aj ona stála a bola biela ako krieda.

Všetci sme videli toho mladého chalana, ako kráča po druhej strane ulice a na nohe mal protézu. Bolo to zjavné, bol fyzicky postihnutý. Nič nepovedal, neoháňal sa svojím nešťastím na každom kroku, aby všetci videli, že mu majú dať prednosť, alebo uvolniť miesto. Len sa tichučko viezol tým MHD, bez slova. Moje žalúdkové motýle sa vlnili ostošesť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hanbila som sa za svoje myšlienky, došlo mi, že nie všetci ľudia aj keď sú mladí, tak sú aj zdraví. A niekedy to nieje ani v prvej chvíli poznať, kde je pes zakopaný. Myslím, že aj tá tetuška sa hanbila, lebo vzdorovito stisla pery a čušala.

Iba taká mladá slečna asi vo veku toho chalana sa na ňu s odporom dívala a potom hlesla: Tak, a už teraz ste spokojná?! Môžete si sadnúť, veď vám uvolnil miesto!

Monika Menyhertova

Monika Menyhertova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek s chybami..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu