reklama

Rytmus a jeho kecy....

Bolo by zbytočné  rozoberať "umenie" pána Rytmusa-Patrika Vrbovského.  Texty sú vulgárne, hudba-ťažko povedať, či sa jedná o hudbu, alebo zvuky cirkulárky.  Jeho skladby sú kôli textom nehrateľné v rádiách a televízii,  iba ak zahraničných, kde nevedia po slovensky. Ak idem po sídlisku a počuť jeho výtvory, mojej dcérke vytrvalo zapchávam uši. Uf, silná káva to je. Ale je to jasné, má svoj štýl. A práve o to ide. Mať svoj smer, svoj štýl a nebáť sa toho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Bez obalu priznávam, že odkedy porotcuje v Superstar, je to živé, moderné, nieje to suché. Jeho komentáre sú prehnané, kvalitne a svojsky uletené. Moderátori si ich privlastnili a odľahčujú tým napätie, ktoré je v takýchto súťažiach prirodzené. Jeho "si zabil starý, si vychytal"a tak podobne. Sledovala som každý priamy prenos, a ani raz som nepočula vulgárne slovo, alebo niečo , čo by museli cez réžiu vypípať. V zákulisí možno, to nemôžeme prirodzene vedieť.

Jeho názory niesú vždy totožné s ostatnými porotcami,ale sú vždy jeho. Povie, čo si myslí, ako to myslí, prípadne prečo, ako to cíti a podobne. A to si ja cením. Nieje jedným z davu, ktorý prikývne, pretože ostatný to tak chcú. A práve preto sa skromne domnievam, že ho tom produkcia posadila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja veľmi nedbám na hlas ľudu. Darmo, že je to moderné a "in". Ak sa mi to nepáči, tak sa mi to nepáči. A hotovo. Niesom ovca, ktorá beží za stádom, mám vlastú hlavu.

Rytmusova hudba a celková tvorba sa mi nepáči. Neviem sa s tým stotožniť, nič mi to nehovorí.

Páči sa mi ale odvaha s viera vo vlastnú cestu, ktorú si on sám vybral. Aj to, že sa snaží nám ostatným ukázať akési pomyselné zrkadlo. Áno, je vulgárny a prehnane sebavedomý, ale nikto nikoho nenúti si ho všímať. Veď na výber je predsa toľko rozmanitej tvorby a hudby, rôznych hudobných žánrov, smerov. Je to len na nás, koho a hlavne prečo si vyberáme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rytmus má širokú fanúšikovskú základňu a absolútne mu je fuk, či ho bude nejaká babička v Hornej-dolnej kritizovať, alebo nie. A prečo? Lebo má svoju cestu, svoj štýl, svoju hlavu.

Takže, si zabil, starý.......

Monika Menyhertova

Monika Menyhertova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek s chybami..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu